0
محتویات سبد خرید

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصالت کلیه کالاها

گارانتی و خدمات با اعتبار

ارسال سفارشات سراسر کشور

کارت صدا اشتنبرگ Steinberg UR-RT2


شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
معرفی محصول

معرفی و برسی کارت صدای Steinberg UR-RT2


در دنیای ضبط و تولید موسیقی، انتخاب کارت صدایی  که هم برای نیازهای یک استودیوی خانگی و هم یک استودیوی حرفه ای مناسب باشد،  بسیار مهم است.کارت صدایSteinberg UR-RT2 ، با ویژگی‌های فنی و کیفیتی که دارد، به گزینه ای مناسب برای استودیوهای نیمه حرفه ای و حرفه ای تبدیل شده است.
Steinberg UR-RT2، توسط شرکت آلمانی Steinberg طراحی شده است، و با ظاهری کلاسیک و جمع و جور، کیفیت صدای بکر انالوگ و فناوری قدرتمند دیجیتال را با هم ترکیب میکند وامکان ضبط و پخش صدا را، با کیفیت بالا برای کاربران فراهم می‌کند.
در ادامه به مرور برخی از ویژگی‌های مهم و کلیدی این کارت صدا خواهیم پرداخت.

 

معرفی و برسی کارت صدای Steinberg UR-RT2

ترکیبی از صدای آنالوگ و دیجیتال
کارت صدایSteinberg UR-RT2 ، با پری امپ های تحسین شدهD-PRE Class A، دارای دو ورودی ترانسفورماتور Rupert Neve Designs است که به صدای غنی و گرم خود مشهور هستند. این ترانسفورماتورها حس جادوی آنالوگ را به سیگنال صوتی اضافه می کنند و به آن شخصیت منحصر به فردی می دهند که یادآور ضبط های کلاسیک گذشته است.این کارت صدا با دو پیش تقویت کننده میکروفون CLASS A، می تواند طیف گسترده ای از صداها را ضبط کند.
کیفیت صدای بی‌نظیر
از جمله ویژگی‌هایی که Steinberg UR-RT2 را از سایر کارت‌های صدا متمایز می‌کند، کیفیت فوق العاده خروجی صداست. این کارت صدا از نرخ نمونه برداری 24bit/192kHz پشتیبانی میکند و رسیدن به خروجی صدایی شفاف و تمیز با جزئیات  دقیق را تضمین میکند.

 

کارت صدایSteinberg UR-RT2 ، با پری امپ های تحسین شدهD-PRE Class A

اتصالات متنوع
Steinberg UR-RT2 ، دارای اتصالات متنوعی است که به شما امکان اتصال کارت صدا به انواع مختلف تجهیزات ضبط و پخش موسیقی را می‌دهد. این کارت صدا دارای دو ورودی ترکیبی  XLR/TRS، دو ورودی لاین، یک خروجی هدفون، دو خروجی TRS، ورودی/خروجی MIDI و یک ورودی/خروجی USB 2.0 است.
نصب و راه‌اندازی اسان
نصب و راه‌اندازی کارت صدای Steinberg UR-RT2 بسیار سریع و آسان است.شما ابتدا با نصب درایور Steinberg UR-RT2 و در مرحله بعد استفاده از کابل  USB واتصال کارت صدا به کامپیوتر، میتوانید به راحتی میکروفن‌ها وسایر تجهیزات دیگر را به کارت صدای خود متصل کنید و از تجربه بی وقفه تولید موسیقی لذت ببرید.

نصب درایور Steinberg UR-RT2

امکانات نرم‌افزاری
Steinberg UR-RT2  به همراه  امکانات نرم‌افزاری عرضه میشود که به شما کمک می‌کند تا کارهای ضبط و میکس خود را بدون دغدغه و در بالاترین سطح انجام دهید. این کارت صدا به همراه نرم‌افزار Cubase AI و Cubase LE ، به شما امکان ضبط، ویرایش، میکس و مسترینگ موسیقی در یک محیط کاربری قدرتمند را می‌دهد.
همچنین نرم افزار dspMixFx و چیپ یکپارچه ی SSP2 DSP هم برای این کارت صدا مهیا شده است. در این مجموعه ی نرم افزاری، VST3 Basic FX Suite با چنل استریپ Sweet Spot Morphing، ریورب REV-X و پلاگین های Guitar Amp Classics وجود دارد.
نتیجه گیری 
در پایان، Steinberg UR-RT2 یک رابط صوتی قدرتمند و همه کاره است که تلاقی هنر و فناوری را نشان می دهد. ترکیبی از اجزای با کیفیت بالا، ویژگی‌های نوآورانه و طراحی شیک، آن را به انتخابی مناسب برای هنرمندان و نوازندگان تبدیل کرده است.

 

Steinberg UR-RT2 یک رابط صوتی قدرتمند و همه کاره است

ویژگی های کلیدی

  • کارت صدای USB 2.0 با رزولوشن   24bit/192kHz
  • دارای دو پری امپ با کیفیت  D-PRE Class A   
  • ترانسفورماتورهای ورودی Rupert Neve Designs
  • دارای قابلیت Loopback برای استریم
  • بدنه ی مستحکم تمام فلزی
  • پشتیبانی از اتصالات متنوع
  • سازگار با سیستم عامل ویندوز و مک

 

مشخصات فنی
مشخصات فنی
نوع اتصال به کامپیوتر
USB 2.0
نرخ نمونه برداری
24Bit-192Khz
تعداد ورودی و خروجی
4-2
نوع ورودی آنالوگ
1x XLR-1/4" combo (Hi-Z/mic/line), 1 x XLR-1/4" combo (mic/line), 2 x 1/4" (line)
تعداد ورودی آنالوگ
4
تعداد خروجی آنالوگ
2
نوع خروجی آنالوگ
TRS
تعداد ورودی پری آمپ (فانتوم پاور)
دو کانال
پورت میدی MIDI
پردازنده داخلی DSP
منبع تغذیه
USB
ابعاد
طول 208 میلیمتر/ عرض 198 میلیمتر/ ارتفاع 47 میلیمتر
وزن
1.3 کیلوگرم
سایر مشخصات
گارانتی
یکساله شرکت تاشار قشم
محصولات مشابه
  • نقد و بررسی
نظرات کاربران
کد مقابل را وارد کنید ...