0
محتویات سبد خرید
محبوب ترین ها

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصالت کلیه کالاها

گارانتی و خدمات با اعتبار

ارسال سفارشات سراسر کشور

میکروفن یو اس بی رود Rode NT-USB

Professional USB Microphone/The NT-USB is a professional USB condenser microphone that delivers exceptional performance for recording vocals and

شما با خرید این محصول 2 امتیاز دریافت می کنید
معرفی محصول

معرفی و بررسی میکروفن یو اس بی رود Rode NT-USB


امروزه میکروفن‌های یو اس بی زیادی در بازار تجهیزات استودیویی وجود دارد که به آسانی و بدون نیاز به کارت صدا به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می‌شوند و می‌توانید در لحظه ضبط صدای خود را انجام دهید!
از دلایل محبوبیت میکروفون‌های یو اس بی می‌توان به قیمت اقتصادی، نصب و استفاده آسان، سبک و قابل حمل و عدم نیاز به تجهیزات جانبی برای تجربه یک ضبط صدای حرفه ای اشاره کرد. میکروفن رود Rode NT-USB، یک میکروفن یو اس بی کاندنسر استودیویی با کیفیت است که برای ضبط حرفه ای پادکست، استریم، یوتیوبری، گیمینگ، خوانندگی، نریشن و گویندگی، دوبله و صدای ساز، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی‌های مهم میکروفن Rode NT-USB، خواهیم پرداخت.
 

و بررسی میکروفن یو اس بی رود Rode NT-USB

طراحی و ساختار میکروفن Rode NT-USB
میکروفن رود Rode NT-USB، در کنار ظاهر زیبا و طراحی شیکی که دارد، کاملا محکم ساخته شده و مانند سایر میکروفن‌های استودیویی رود، از کیفیت بالایی برخوردار است. کپسول این میکروفن به صورت side-address پیکربندی شده است و حدود 1 اینچ قطر دارد و از الگوی قطبی کاردیود بهره می‌برد. این میکروفن از طریق پورت USB کامپیوتر تغذیه می‌شود و به منبع انرژی دیگری احتیاج ندارد و در نهایت برای اتصال این میکروفن استودیویی به مک، ویندوز یا آیپد، نیازی به نصب هیچ درایور اضافه ای نخواهید داشت!
این میکروفن استودیویی با سیستم عامل‌های Mac OS X ،8Windows و iOS و برنامه‌هایی مانند RØDE Reporter App، GarageBand یا هر برنامه ضبط دیگر که از میکروفن‌ های اکسترنال پشتیبانی می‌کند، سازگاری کامل دارد.

 

فروش میکروفن یو اس بی رود در مشهد Rode NT-USB

تجربه ضبط صدای استودیویی با میکروفن Rode NT-USB
میکروفن Rode NT-USB، با پشتیبانی از نرخ نمونه برداری 24 بیت/48 کیلوهرتز و با پاسخ فرکانسی  20Hz-20kHz، برای ضبط وکال و سازهای اکوستیک به خوبی عمل می‌کند و صدایی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. این میکروفن همچنین با بهره گیری از الگوی قطبی کاردیود جهت دار، صداهای خارج از محور و سر و صداهای پشت میکروفن را کاهش می‌دهد و ضبط صدا را به صورت متمرکز و مستقیم از جلوی میکروفن انجام می‌دهد.

نمایندگی فروش میکروفن یو اس بی رود Rode NT-USB

اتصالات و لوازم جانبی
محتویات کیت میکروفن استودیویی NT-USB، علاوه بر خود میکروفن شامل یک کابل بلند یو اس بی، کیف محافظ، پاپ شیلد و یک سه پایه رومیزی می‌شود. پاپ شیلد برای ایستادن به راحتی بر روی پایه میکروفن قرار می‌گیرد و حتی امکان متصل کردن پایه میکروفن به یک استند معمولی هم به جای سه پایه، وجود دارد. از کنترل‌ها و اتصالات این میکروفن میتوان به یک پورت USB، مینی جک هدفن استریو برای مانیتورینگ و دو ناب چرخشی برای تنظیم سطح صدای هدفن و ترکیب ورودی میکروفن و صدای رایانه اشاره کرد.

 

ویژگی‌های کلیدی میکروفن یو اس بی رود Rode NT-USB

انتخابی ایده ال و قابل اعتماد
با افزایش محبوبیت میکروفن‌های USB  و دامنه گسترده تنوع این نوع از میکروفن ها، نمی‌توان به هر مدل میکروفن USB برای کامپیوتر و لپ تاپ اعتماد کرد!
اما میکروفن Rode NT-USB، با برخورداری از ویژگی‌های حرفه ای برای ضبط صدا، کارایی لازم برای اغلب سناریوهای ضبط صدای دیجیتال با استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ را دارد و می‌تواند صدایی با کیفیت استودیویی را تحویل شما دهد.

 

ویژگی‌های کلیدی میکروفن یو اس بی رود Rode NT-USB

 

  • میکروفن کاندنسر با الگوی قطبی Cardioid
  • پشتیبانی از نرخ نمونه برداری 24 بیت/48 کیلوهرتز
  • صدایی با کیفیت حرفه ای و استودیویی
  • دارای خروجی هدفن استریو جهت مانیتورینگ 
  • بدون نیاز به نصب درایور 
  • بهره گیری از اتصال USB 
  • دارای پاپ فیلتر، پایه رومیزی جدا شونده ، پیچ تبدیل پایه

 

مشخصات فنی
مشخصات فنی
نوع میکروفن
کاندنسر
پاسخ فرکانسی
20Hz-20KHz
SPL
110 dB
نوع اتصال
USB
منبع تغذیه
USB
سایز دیافراگم
0.5 اینچ
سایر مشخصات
گارانتی
یکساله راژمان سیستم
محصولات مشابه
  • نقد و بررسی
نظرات کاربران
کد مقابل را وارد کنید ...