0
محتویات سبد خرید

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصالت کلیه کالاها

گارانتی و خدمات با اعتبار

ارسال سفارشات سراسر کشور

میکروفن یو اس بی رود RODE NT-USB mini

The NT-USB Mini brings the pristine sound quality of RØDE’s world-class studio mics to a compact, easy-to-use USB microphone.

شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
معرفی محصول

RODE NT-USB Mini

این میکروفون  دارای کپسول کندانسور با کیفیت بالامی باشد  که صدایی واضح و حرفه ای ارائه می دهد.
الگوی کاردیوئید جهت دار برای کاهش صداهای اتاق و سایر سر و صدای اضافی یکی از ویژگیهای  بهینه شده آن می باشد.
پاسخ فرکانسی روان با طیف گسترده و پاپ فیلتر داخلی را میتوان یکی از شگفت انگیز ترین تجهیزات آن بیان کرد . این میکروفون دارای میز کار مغناطیسی جداشدنی منحصر به فرد برای کاهش ضربه ها و از بین بردن آن است.


خروجی USB سازگار که به طور یکپارچه با رایانه ها کار می کند ، استفاده از آن ساده است - فقط کافی است که وصل کنید و ضبط خود را آغاز کنید.
NT-USB Mini  با کیفیت صدایی کاملاً واضح و کاملاً حرفه ای در کلاس جهانی RØDE میباشد . این میکروفون مناسب برای  پادکست ، موزیسین ، پخش کننده فیلمها وسازندگان محتوا است که می خواهند با جزییات کامل شنیده شوند.
NT-USB Mini دارای آمپلی فایر هدفون استودیویی و خروجی هدفون 3.5 میلی متری با کیفیت بالا است که با کنترل دقیق صدا همراه می شود و به شما امکان می دهد صدای خود را به راحتی کنترل کنید.



NT-USB Mini  ابزار مناسب برای هرگونه تنظیمات دسک تاپ یا استودیوی خانگی است. فقط 89 میلی متر عرض و 141 میلی متر قد ، بسیار جمع و جور است . همچنین بسیار زیبا ، و شیک ، با خطوط تمیز و زیبایی مدرن به نظر می رسد. ساخت و بدنه مقاوم از جنس فولاد و رزین نایلون تقویت شده ، اطمینان حاصل می کند که NT-USB Mini آماده است تاهر گونه سختی ضبط را در هر کجا و هر مکان برای شما آسان نماید.

 


 

مشخصات فنی
مشخصات فنی
نوع میکروفن
کاندنسر
پاسخ فرکانسی
20Hz-20KHz
SPL
121 dB
نوع اتصال
USB
منبع تغذیه
USB
متعلقات پک
سه پایه رومیزی
سایز دیافراگم
15 میلیمتر
وزن
585 گرم
سایر مشخصات
گارانتی
یکساله راژمان سیستم
محصولات مشابه
میکروفن یو اس بی رود Rode NT-USB
2
میکروفن یو اس بی رود Rode NT-USB
Professional USB Microphone/The NT-USB is a professional USB condenser microphone that delivers exceptional performance for recording vocals and
۰ تومان
۱۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
نظرات کاربران
کد مقابل را وارد کنید ...