0
محتویات سبد خرید
مقالات تاریخچه
  • 1170
  • 480 مرتبه
تاریخچه شرکت آدینت Audient

تاریخچه شرکت آدینت Audient

24 مهر 1402

Audient، طراح و تولید کننده تجهیزات صوتی حرفه ای، روایتی جذاب از نوآوری، عزم راسخ و تلاش بی‌وقفه دارد که به خاطر کنسول‌های میکس، پری امپ و کارت های صدا، در سطح جهانی شناخته می‌شود.
ما در این مقاله به تاریخچه جذاب AUDIENT می پردازیم و نقطه شروع و فعالیت های مهم این شرکت را مورد برسی قرار خواهیم داد.

شروع  و تاسیس شرکت آدینت
AUDIENT در سال 1997 توسط دو مهندس صدا David Dearden و Gareth Davies، تأسیس شد. Dearden و Davies با درک فرصتی برای رویکردی جدید در مهندسی صدا، تخصص خود را در مدارهای آنالوگ و توسعه نرم افزار برای ایجاد شالوده نام تجاری Audient، ترکیب کردند. چشم انداز آنها حول محور طراحی تجهیزات صوتی بود که گرما و ویژگی فناوری های آنالوگ را با دقت عملکرد فناوری های دیجیتال ترکیب می کرد.هدف AUDIENT از ابتدا این بود که فاصله بین استودیوهای حرفه ای و استودیوهای خانگی را کمتر کند و تجهیزات صوتی حرفه ای را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه دهد.شرکت AUDIENT، از کلمات "audio" و "intelligent" گرفته شده و به معنی تولید تجهیزات صوتی هوشمندانه است.

 

نمایندگی فروش کارت صدا های آدینت در مشهد

موفقیت ها و نوآوری های اولیه
AUDIENT در سال 1998، اولین محصول خود را با نام کنسول میکس آنالوگ ASP8024 معرفی کرد.مدارهای نوآورانه، طراحی زیبا و مقرون به صرفه بودن کنسول، آن را برای هنرمندان و استودیوهای نوظهور در دسترس قرار داد و Audient را به عنوان یک برند محبوب در جامعه تولید موسیقی معرفی کرد.

 

فروش اقساط کارت صدا در مشهد

گسترش و شناخت صنعت
شرکت آدینت با تکیه بر موفقیت های اولیه کنسول ASP8024، خط تولید خود را گسترش داد و کنسول مشهور ASP4816 را در سال 2006 معرفی کرد. این کنسول جمع و جور جایگاه Audient را به عنوان یک نام قابل اعتماد در فناوری صدا به بازار جهانی معرفی کرد.

 

طراحی استودیو صدا با کارت صدا و میکروفن

معرفی پری امپ و کارت های صدا
آدینت علیرغم موفقیت چشمگیر کنسول های آنالوگ خود، نیازهای در حال تکامل مهندسان صدا  را تشخیص داد و به حوزه پری امپ ها و رابط های صوتی وارد شد. کمپانی Audient در سال 2010، از دو پری امپ میکروفون دو کاناله با کیفیت، با نام های MICO و ASP008 رونمایی کرد که به دلیل بازتولید صدای شفاف و دوام این محصولات مورد تحسین قرارگرفت.این کمپانی همچنین با معرفی کارت صدای iD22، ادغام یکپارچه دنیای آنالوگ و دیجیتال را به بهترین شکل عملی کرد. 
iD22 کیفیت صدای بکر، گزینه‌های اتصال متنوع و کنترل بصری را ارائه می‌دهد که آن را برای مهندسان صدایی که به دنبال یک کارت صدای قابل اعتماد و غنی از ویژگی‌ های کاربردی هستند، به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند.

 

فروش کارت صدا Audient id14

گسترش نواوری های جدید
ASP8024 Heritage Edition که در سال 2017 معرفی شد شد، به کنسول نمادین Audient ادای احترام کرد و در عین حال ویژگی‌های مدرن را در خود جای داد. در سال‌های اخیرهم  Audient از کارت صدای Sono Guitar Recording رونمایی کرد که با همکاری استیو لوین طراحی شده است.آموزش و ابتکارات حمایتی کمپانی ادینت با درک اهمیت آموزش و پرورش،  منابع آنلاین و وبینارهای رایگان را ایجاد کرد که به نوازندگان، تولیدکنندگان و مهندسان مشتاق کمک کند تا مهارت های خود را اصلاح کنند. این تعهد به اشتراک دانش، شهرت Audient را به عنوان یک برند مشتری محور بیشتر کرد.

 

مسئولیت زیست محیطی
در کنار پیشرفت های تکنولوژیکی، Audient تعهد خود را به پایداری زیست محیطی با اجرای فرآیندهای تولید سبزتر و ترویج استفاده کارآمد از انرژی نشان داده است. این شرکت هدف خود را برای به حداقل رساندن ضایعات و ردپای کربن، حصول اطمینان از اقدامات مسئولانه در طول عملیات خود اعلام کرده است.

 

خرید و فروش پک استودیو آدینت Audient EVO pack

نتیجه نهایی
Audient با ترکیب بهترین فناوری های آنالوگ و دیجیتال، مرزهای کیفیت صدا و قابلیت استفاده را به طور مداوم بازتعریف کرده است. همانطور که این شرکت به نوآوری و گسترش دامنه محصولات خود ادامه می دهد، همچنان یک نام قابل اعتماد باقی می ماند که به متخصصان صدا در سراسر جهان قدرت می دهد تا با دقت و ظرافت بیشتر به دیدگاه های خلاقانه خود دست یابند.

 

 


 

فایل های پیوست