0
محتویات سبد خرید

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصالت کلیه کالاها

گارانتی و خدمات معتبر

ارسال سفارشات سراسر کشور

هدفن مانیتورینگ بیرداینامیک BeyerDynamic DT 770 Pro 250 ohm


شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
معرفی محصول

معرفی و مقایسه هدفن مانیتورینگ بیرداینامیک Beyerdynamic DT770 pro 250 ohm

معمولا در استودیوهای حرفه ای و یا حتی استودیوهای خانگی، شما علاوه بر داشتن اسپیکرمانیتورینگ، به یک هدفون استودیویی قابل اعتماد هم نیاز دارید!
در دنیای پیشرفته امروزی،انواع مختلفی از هدفون ها وجود دارد که می توانید برای محیط استودیو خود استفاده کنید.  با ما همراه باشید،در این مقاله به بررسی هدفون Beyerdynamic DT 770 Pro 250 خواهیم پرداخت.

 

Beyerdynamic
مرکز فروش محصولات بیرداینامیک در مشهد

کمپانی Beyerdynamic در سال  1924 در آلمان تاسیس شد. این شرکت پیشرفته سال هاست به صورت تخصصی،هدفون، میکروفون، و سایر سیستم های صوتی را تولید می کند.
اولین هدفون Beyerdynamic در برلین توسط Eugen Beyer در دهه 1920 ساخته شد.
 

هدفون  Beyerdynamic DT 770 Pro 
هدفن مانیتورینگ بیرداینامیک Beyer DT770 pro

هدفون Beyerdynamic DT 770 Pro 250،یک هدفون پشت بسته استودیویی است که برای شنیدن میکس و ترکیب نهایی موسیقی،صدایی با کیفیت حرفه ای و شفاف و قابل اعتماد را ارائه می دهد.هدفون Beyerdynamic DT 770 Pro در حال حاظر ،به عنوان یکی از محبوب ترین هدفون ها در بین تولید کنندگان موسیقی و مهندسان صدا، دربهترین استودیوهای سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد.
 

مشخصات و قیمت هدفن بیرداینامیک DT770

ویژگی ها و مشخصات هدفون Beyerdynamic DT 770 Pro 
پاسخ فرکانسی
هدفونBeyerdynamic DT 770 Pro ،دارای پاسخ فرکانسی چشمگیر Hz-35kHz5  با امپدانس 250 اهم است. 
این ویژگی این امکان را به شما می دهد که جزییات صدا را با وضوح و شفافیت بیشتری بشنوید و بهترین عملکرد را در طول جلسه موسیقی خود داشته باشید.
طراحی
هدفون Beyerdynamic DT 770 Pro  با قابلیت تنظیم هدبند،به شما این امکان را میدهد که هدفون را بهتر روی سر خود تنظیم کنید،تا کامل گوش ها را در بربگیرد.درنتیجه این هدفون برای جلسات طولانی موسیقی،بسیار مناسب است و تجربه شنیداری بهینه و بهتری را برای نظارت دقیق میکس و ترکیب موسیقی ارائه میدهد.
سازگاری
هدفونBeyerdynamic DT 770 Pro  با سیستم های پخش کننده فایل های صوتی سازگار است. ولی پیشنهاد میشود،هدفون DT 770 Pro را بخاطر امپدانس بالا به یک آمپلی فایر یا کارت صدا وصل کنید تا تجربه شنیداری موسیقی بهتری داشته باشید.
اتصالات 
در انتهای کابل هدفون، جک 3.5 میلی متری با روکش طلا همراه با یک مبدل جک استریوی ¼ اینچی قرار دارد و میتوانید کابل این هدفون را تا 3 متر هم افزایش دهید.

بهترین هدفن مانیتورینگ بیرداینامیک

رقیب اصلی هدفون Beyerdynamic DT 770 Pro
اگر قرار باشد که یک رقیب جدی و جایگزین،برای هدفون Beyerdynamic DT 770 Pro معرفی کنیم،میتوانیم به هدفون  Audio-Technica ATH-M50x اشاره کنیم.
هدفون پرچم دار سری M کمپانی Audio-Technica،از درایورهای نئودیمیم 45 میلی متری بهره میبرد و با پاسخگویی فرکانسی دقیق ،جزئیات صوتی بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
طراحی پشت بسته این هدفون، موجب ایزولاسیون بهتر و عدم نشت صدا در هنگام ضبط میشود و با طراحی ایرکاپ ها با قابلیت چرخش و جمع شدن وهمچنین ایرپدهای نرم دور گوش، به شنیدن موسیقی،بدون خستگی ادامه دهید.

هدفن مانیتورینگ ادیو تگنیکا ام 50

نتیجه نهایی
هدفونBeyerdynamic DT 770 Pro با طراحی بسته و بهینه شده برای محیط های باز ، به کاهش صداهای بیرون کمک میکندوبا پاسخ فرکانسی Hz-35kHz5، برای هر نوع استودیویی با کاربری ضبط یا میکس و یا تولید موسیقی ایده ال و مناسب است
هدفون Beyerdynamic DT 770 Pro، با هدبندهای فولادی و  قابل تنظیم ،به درستی روی گوش قرار میگیرد و تجربه لذت بخشی از ساعت ها شنیدن بی وقفه موسیقی را، ارائه میده
د

 

مشخصات فنی
مشخصات فنی
نوع هدفن
پشت بسته
نوع قرارگیری روی گوش
دور گوش
پاسخ فرکانسی
5Hz-35KHz
حساسیت
96dB
امپدانس
250Ω
نوع کابل
Straight
طول کابل
3 متر
سایر مشخصات
گارانتی
یکساله رسا سرویس
محصولات مشابه
  • نقد و بررسی
نظرات کاربران
کد مقابل را وارد کنید ...