0
محتویات سبد خرید

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصالت کلیه کالاها

گارانتی و خدمات با اعتبار

ارسال سفارشات سراسر کشور

میکروفن استودیو لویت Lewitt LCT 240 Pro


شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
معرفی محصول

میکروفن استودیویی همه کاره lewitt 240 pro 

اگر برای شروع به کار استودیویی و استودیو های خانگی نیاز به یک میکروفن با کیفیت در عین حال دارای قیمت مناسب هستید میکروفن استودیو کاندنسر لویت 240 پرو یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد و میتوان از آن برای ضبط کردن ووکال vocal و یا صدای ساز instrument استفاده کرد و نتیجه ای با کیفیت تر از انتظارات حتی نزدیک به رده حرفه ای بدست آورد.

میکروفن لویت 240 پرو


 Lewitt 240 یک میکروفن کاندنسر با الگوی قطبی کاردیوید (cardioid) ثابت است .الگوی کاردیوید باعث حذف نویز های ناخواسته و صدای آمبیانس اتاق میشود .
 دامنه فرکانسی صدای ضبط شده توسط این میکروفن 20 تا 20 کیلوهرتز می باشد. همچین این میکروفن برای عملکرد نیاز به فانتوم پاور (phantom power) 48 ولت دارد و خروجی این میکروفن XLR سه پین می باشد.
بدنه این میکروفن بسیار محکم و باکیفیت طراحی شده که علاوه بر زیبایی خاصی که دارد برای شرایط مختلف مثل اجراهای زنده استحکام کافی را دارا می باشد و همچنین در رو رنگ سفید ومشکی ارائه می شود. بدنه این میکروفن تولید شده از فلز زینک می باشد و وزن این میکروفن هم 310 گرم است که قابل استفاده برروی پایه های مناسب برای میکروفن های سبک می باشد.
این میکروفن دارای دیافراگم 17 میلی متری با روکش طلا می باشد که برای ضبط وکال, ساز ها و تولید پادکست بسیار مناسب است و جزئییات فوق العاده ای در اختیار شما قرار می دهد. آمپدانس 100 اهم و نویز داخلی 19db می باشد که در این رده کاملا معمول است.
داینامیک رنج 123db و حداکثر فشار صوتی 142spl باعث شده اند که این میکروفن علاوه بر ضبط صدای خواننده توان ضبط صدای بسیاری از ساز های آکوستیک مثل گیتار, پیانو, ویولن و حتی امپلی فایر های گیتار و صدای شدید درامز و هر چیزی که فشار صوتی بالایی را دارد داشته باشد.

میکروفن لویت با فشار صوتی بالا


طبق نمودار فرکانسی زیر مشخص می شود که این میکروفن در محدوده فرکانسی 2کیلوهرتز و بالاتر مقداری حساس تر عمل می کند که در حدود 8کیلوهرتز 6.7db بوست سیگنال را شاهد هستیم که باعث می شود صدای ضبط شده شما درخشان تر شود. در قسمت فرکانس های پایین نیز از محدوده 100 هرتز شاهد کاهش حساسیت تا -5.8db هستیم.

مشخصات میکروفن لویت 240 پرو

با این میکروفن و رعایت آکوستیک محیط میتوان رکورد هایی نزدیک به میکروفن های رده حرفه ای را بدست آورد. با توجه به کاراکتر کلین وطبیعی که این میکروفن دارد صدا ساز های آکوستیک را به بهترین شکل ضبط میکند و از گیتارهای آکوستیک گرفته تا هورن ها و حتی پارت های زهی، هیچ سورس صدایی وجود ندارد که این میکروفون توانایی ضبط آن را نداشته باشد.
 

در بسته بندی این میکروف علاوه بر خود آن لوازم جانبی زیر نیز موجود هستند:

  •  یک عدد نگهدارنده لاستیکی برای اتصال به پایه و
  • یک عدد بادگیر (windscreen) برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل میکروفن و یا کاهش میزان ورود باد هنگام ضبط در فضای باز 
  • یک عدد کیف چرمی برای حمل و محافظت در برابر گرد و غبار.

در مدل  Lewitt 240 PACK یک عدد هولدر یا شاک مونت قرار داده شده است.

 

 

 

مشخصات فنی
مشخصات فنی
نوع میکروفن
کاندنسر
الگوی قطبی
کاردیوید
پاسخ فرکانسی میکروفن
20Hz-20KHz
حداکثر فشار صوتی SPL
142 dB
امپدانس
1000 اهم
سایز دیافراگم
22 میلیمتر
نیاز به فانتوم پاور
دارد
سایر مشخصات
وضعیت محصول
اکبند
محصولات مشابه
نظرات کاربران
کد مقابل را وارد کنید ...