0
محتویات سبد خرید
مقالات تاریخچه
  • 1181
  • 201 مرتبه
تاریخچه کمپانی شور SHURE

تاریخچه کمپانی شور SHURE

22 آبان 1402

تاریخچه کمپانی Shure Incorporated، تولید کننده معتبر تجهیزات صوتی آمریکایی، به بیش از 95 سال می‌رسد. این شرکت افسانه ای که در سال 1925 توسط Sidney N. Shure تأسیس شد، به دلیل نوآوری و برتری خود در صنعت تجهیزات صوتی به شهرت جهانی رسید. کمپانی Shure، در یک کلبه کوچک در شیکاگو اغاز به کار کرد و با گذر سال ها و پیشرفت تکنولوژی، به یک برند نمادین برای تجهیزات صوتی حرفه ای از جمله میکروفن، هدفن و سیستم های صوتی بی سیم تبدیل شد.

در این مقاله به بررسی تاریخچه غنی و تکامل کمپانی SHURE، محصولات نوآورانه و ویژگی‌های مهم این شرکت خواهیم پرداخت.
 

نمایندگی فروش محصولات شور Shure در مشهد

شروع و تولد SHURE 
مهندس و کارآفرین با استعداد  Sidney N. Shure، این شرکت را با چشم انداز و با هدف رسیدن به محصولات صوتی نوآورانه تأسیس کرد. اولین موفقیت Shure در سال 1931 با اختراع اولین میکروفن تک عنصری جهت دار به نام Unidyne به دست آمد. این طراحی انقلابی به طور قابل توجهی کیفیت صدا را بهبود بخشید و نویز پس‌زمینه را حذف کرد و آن را در بین پخش‌کنندگان، نوازندگان و سخنرانان عمومی محبوب کرد.

گسترش خط تولید در جنگ جهانی دوم
در طول دهه‌های 1930 و 1940، کمپانی Shure به اصلاح فناوری میکروفن ها و گسترش خط تولید خود ادامه داد. در واقع شروع جنگ جهانی دوم فرصتی کم نظیر را برای Shure ایجاد کرد، زیرا این شرکت به تامین کننده کلیدی میکروفن برای ارتش تبدیل شد. این تجربه به آن‌ها اجازه داد تا از نهایت تخصص مهندسی خود استفاده کنند و بتوانند طرح های مورد نظر نظامی را به طور دقیق پیاده کنند.

 

خرید و فروش میکروفن های برند شور Shure

توسعه و تکامل
در سال‌های پس از جنگ، شور گام‌های مهمی را برای توسعه میکروفن‌های جدید خود برداشت. آن‌ها در سال 1947، مدل نمادین 55 را معرفی کردند که به دلیل استفاده مکرر یکی از خواننده‌های افسانه ای، به عنوان "Elvis microphone" نیز شناخته می‌شود. مدل 55 به دلیل کیفیت و طراحی چشم‌نوازی که داشت، جایگاه و شهرت Shure را به‌عنوان تولیدکننده پیشرو در میکروفن‌های تخصصی تثبیت کرد. با تکامل فناوری های صوتی، Shure به نوآوری و انطباق با تقاضاهای متغیر بازار ادامه داد. 
در دهه 1950 آنها میکروفن‌های ribbon را معرفی کردند که از یک نوار فلزی نازک برای ضبط صدا استفاده می‌کرد. این میکروفن‌ها به دلیل بازتولید صدای گرم و طبیعی خود به سرعت محبوب شدند و بسیار مورد توجه مهندسان صدا قرار گرفتند.

 

بهترین قیمت و ارزان ترین میکروفن شور Shure

ورود به مسیر جدید طراحی و تولید
کمپانی شور در دهه‌های 1960 و 1970، به سرزمین‌های جدیدی فراتر از میکروفن‌ها وارد شد. آن ها در سال 1966، کارتریج گرامافون M3D را معرفی کردند که در آن زمان به یکی از برترین پخش کننده‌های ضبط وینیل با کیفیت تبدیل شد. کمپانی شور در سال 1973، مدل 405 و اولین سیستم مانیتورینگ داخل گوش خود را معرفی کرد.  این پیشرفت و فناوری به نوازندگان اجازه می‌داد تا بدون نیاز به مانیتور، روی استیج از مانیتور داخل گوش استفاده کنند. 

 

موفقیت سیستم میکروفون‌های بیسیم
کمپانی شور در سال 1990، از سیستم میکروفن بیسیم SM58 رونمایی کرد که بر اساس موفقیت میکروفن سیمی افسانه ای SM58 طراحی شده بود. سیستم بیسیم SM58، با کیفیت صدای قابل توجه و برد وسیع خود به یکی از لوازم اصلی صنعت صدای موسیقی زنده تبدیل شد.

 

فروش میکروفن های باسیم و بیسیم دستی شور Shure

کمپانی شور در قرن بیست و یکم
تعهد این شرکت به توسعه فناوری‌های دیجیتال، همچنان در قرن بیست و یکم تزلزل ناپذیر باقی مانده است. آنها فناوری‌های دیجیتال جدید و پیشرفت‌های بی‌سیم را پذیرفته‌اند و محصولات پیشرفته‌ای مانند سیستم بی‌سیم Axient Digital را عرضه کرده‌اند. کمپانی شور علاوه براین موارد به ابتکارات آموزشی و استانداردهای صنعت صوتی کمک کرده است. برنامه کمک‌های آموزشی کمپانی Shure، که در سال 2009 تأسیس شد، از دانشگاه‌ها و مدارس در آموزش و پژوهش های صوتی پشتیبانی می‌کند.

برند Shure به طور فعال در توسعه استانداردها و گواهینامه‌ها در مدیریت طیف بی‌سیم مشارکت داشته است و از عملکرد کارآمد و بدون تداخل سیستم‌های بی‌سیم در سراسر جهان اطمینان می‌دهد.

خرید و فروش میکروفن های بیسیم شور در مشهد

 


 

فایل های پیوست