0
محتویات سبد خرید
مقالات تاریخچه
  • 1172
  • 305 مرتبه
تاریخچه کمپانی مرنتز Marantz

تاریخچه کمپانی مرنتز Marantz

29 مهر 1402

شرکت Marantz، با بیش از 70 سال تجربه در زمینه تولید تجهیزات صوتی حرفه ای، جایگاه خود را به عنوان یک برند پیشرو و معتبر در صنعت صوت و صدا، تثبیت کرده است.
 

در این مقاله به بررسی تاریخچه غنی و تکامل شرکت Marantz، محصولات نوآورانه و ویژگی های مهم این شرکت خواهیم پرداخت.
 

نمایندگی فروش محصولات مرنتز در مشهد

شروع و تولد Marantz
در اوایل دهه 1950، کارافرین جوانی با نام Saul B. Marantz، شرکت Marantz را در باغ Kew، نیویورک تأسیس کرد.این جوان علاقه زیادی به بازتولید صدایی با کیفیت داشت و عزم و اراده او منجر به توسعه اولین محصول Marantz، پری امپلی فایر مونو مدل 1 شد.امپلی فایر مدل 1 که در سال 1952 عرضه شد، به دلیل کیفیت صدای استثنایی خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و شروعی قدرتمند و قدمی محکم برای ادامه فعالیت های شرکت Marantz، در دنیای تجهیزات صوتی حرفه ای بود.

 

خرید و فروش آمپلی فایر های خانگی منتز Marantz

تکامل و نوآوری
پری امپلی فایر استریو مدل 7 و پاور امپلی فایر مدل 9 که به ترتیب در سال 1958 و 1959 معرفی شدند، استانداردهای جدیدی را در مهندسی و عملکرد صدا تعیین کردند.در طول دهه های 1960 و 1970، Marantz به نوآوری و گسترش خط تولید خود ادامه داد.انگیزه Saul Marantz، برای طراحی مدل 7، اهمیت به عملکرد یک پیش تقویت کننده در ترکیب با تقویت کننده بود. او طرح‌های آمپلی‌فایر خود را توسعه داد و به امضای صدای منحصربه‌فردی که محصولات Marantz به آن مشهور شده‌اند رسید.

 

شرکت مرنتز در سال 1964، از مدل B10 رونمایی کرد!
این محصول یک تیونر استریو بود که معیارهای جدیدی را برای دریافت FM مشخص میکرد. مدل 10B، با مدارهای پیشرفته و طراحی نوآورانه به دلیل نسبت سیگنال به نویز استثنایی‌اش بسیار مورد توجه قرار گرفت!
در سال 1968، Saul Marantz شرکت خود را به Superscope Inc، به سرپرستی تاجر ژاپنی Kanemori Shiraishi، فروخت.این خرید راه‌های جدیدی را برای Marantz باز کرد و دسترسی به فناوری‌های پیشرفته تولید و شبکه‌های توزیع گسترده‌تر در سراسر جهان را فراهم کرد.

 

طریقخ نصب آمپلی فایر خانگی مرنتز

فناوری های ژاپنی و پیشرفت در تکنولوژی
Marantz با این همکاری توانست از تخصص و مهارت فنی مهندسین صوتی ژاپنی بهره مند شود. این همکاری منجر به تولید چندین محصول پیشگامانه  شد وتاثیر زیادی در شناخته شدن و موقعیت و جایگاه برند مرنتز داشت.در میان این دستاوردها، پیش تقویت کننده Marantz Model 7C بود که طراحی دقیقی بر اساس مدل افسانه ای 7 داشت. مدل 7C که در سال 1971 عرضه شد، محبوبیت زیادی به دست آورد و به یکی از پرطرفدارترین قطعات در صنعت صوتی جهان تبدیل شد. علاوه بر این موارد، مرنتز در سال 1974، پاورامپلی فایر مدل 2500 را معرفی کرد که دارای مدارهای پیشرفته و عناصر طراحی بود.

 

بهترین قیمت و ارزانترین اسپیکر خانگی منتز Marantz

میراث ماندگار
معرفی صدای دیجیتال در دهه 1980، چالش ها و فرصت های جدیدی را برای Marantz و صنعت صدا به وجود اورد. Marantz با درک عمیق خود از صدای آنالوگ و با ترکیب ان با فناوری دیجیتال در حال ظهور، موفق شد ترکیبی منحصر به فرد و هماهنگ از هر دو جهان ایجاد کند.مرنتز در سال 1983 با معرفی سی دی پلیر CD-63،با استقبال منتقدان روبرو شد.و این محصول نشان دهنده تعهد شرکت به حفظ کیفیت صدا در انتقال به فرمت های دیجیتال بود.مرنتز اهمیت حفظ یکپارچگی ضبط‌های آنالوگ اصلی را در طول دیجیتالی شدن درک کرد، و آنها را به توسعه فناوری‌های تبدیل دیجیتال به آنالوگ مطمئن و تضمین بازتولید صدای وفادار سوق داد.

 

سیستم سینمای خانگی منتز در مشهد

دسترسی به فناوری صوتی پیشرفته دیجیتال
امروزه شرکت مرنتز به نوآوری و ارائه تجهیزات صوتی پیشرفته ادامه می‌دهد و نیازهای حرفه‌ای‌ها و علاقه‌مندان را برآورده می‌کند.این شرکت با طراحی و تولید پخش‌کننده‌ها و تقویت‌کننده‌های رسانه دیجیتال و گیرنده‌های شبکه و سیستم‌های سینمای خانگی، همچنان در خط مقدم فناوری صوتی قرار دارد و محصولاتی را تولید می‌کند که تجربیات صوتی استثنایی را ارائه می‌کنند.

مرکز خدمات و پشتیبانی آمپلی فایرهای مرنتز

 

فایل های پیوست