0
محتویات سبد خرید
مقالات تاریخچه
  • 1161
  • 349 مرتبه
تاریخچه شرکت Harman-Kardon

تاریخچه شرکت Harman-Kardon

12 شهریور 1402

هارمن کاردون یک برند معتبر و مشهور در صنعت تولید تجهیزات صوتی است که به دلیل تولید و طراحی  تجهیزات با کیفیت و استفاده از فناوری های نوآورانه،  شناخته شده است.
در این مقاله، تاریخچه جذاب هارمن کاردون را از آغاز تولد تا وضعیت فعلی آن، به عنوان یک برند معتبر و جهانی،  بررسی خواهیم کرد.

 

داستان تولد هارمن کاردون

داستان هارمن کاردون در سال 1953 آغاز می شود، زمانی که سیدنی هارمن و برنارد کاردون با یکدیگر متحد شدند تا این شرکت را تأسیس کنند. هر دوی این افراد مهندسین باتجربه و علاقه مند به فناوری های صوتی بودند و دیدگاه مشترکی نسبت به توسعه و گسترش این صنعت در اینده داشتند.
 

تاریخچه شرکت Harman-Kardon

یکی از اولین موفقیت های هارمن کاردون در سال 1954 با معرفی آمپلی فایر مونو Festival D1000، به دست امد. این آمپلی فایر، استانداردهای جدیدی را برای بازتولید صدا تعریف کرد و شرکت هارمن کاردون  توانست با تکیه بر این موفقیت، به نوآوری و گسترش خط تولید خود ادامه دهد.
هارمن کاردون در دهه 1960، به پیشرفت های چشمگیری در زمینه صدای استریو رسید. آنها Citation II، پاورامپلی فایر تیوب استریو را معرفی کردند، که به سرعت به دلیل کیفیت صدا و طراحی آن مورد توجه قرار گرفت و موقعیت هارمن کاردون را به عنوان یک برند پیشرو در صنعت تولید تجهیزات صوتی، مستحکم کرد.
در طول دهه‌های بعدی، هارمن کاردون به پیشروی و توسعه فناوری‌های جدید خود ادامه داد و در دهه 1970، آنها اولین گیرنده یکپارچه با کاهش نویز Dolby را معرفی کردند که تجربه شنیداری بهتری را برای مصرف کنندگان فراهم می کرد.به دنبال این نوآوری ،در دهه 1980، اولین cassette deck، با کاهش نویز Dolby B معرفی شد.

 

گسترش صدا نماینده فروش محصولات هارمن کاردن در مشهد

همسو با تکامل و ورود به دنیای دیجیتال


همانطور که در سال های بعد صنعت تجهیزات صوتی رو به تکامل بود ، هارمن کاردون با روند جدید و خواسته های جدید مصرف کنندگان همراه شد. آنها فناوری جدید دیجیتال را پذیرفتند و پخش کننده های سی دی، سیستم های سینمای خانگی و بلندگوهای چند رسانه ای را تولید و طراحی کردند.یکی از محصولات قابل توجه از این دوران، SoundSticks بود، که ظاهری زیبا و متفاوت داشت و نظر همه را به خود جلب کرد.
هارمن کاردون، جدا از پیشرفت های تکنولوژیکی، به دلیل برتری طراحی خود نیز شناخته شده است و بسیاری از محصولات آنها جوایز معتبری را برای طراحی و زیبایی شناسی بصری خود دریافت کرده اند.
در سال 2017، سامسونگ الکترونیک صنایع بین المللی هارمن، شرکت مادر هارمن کاردون را خریداری کرد. این همکاری به هارمن کاردون اجازه دادها  تا از منابع و دسترسی جهانی سامسونگ استفاده کند و موقعیت خود را در بازار صدا تثبیت کند.

 

بهترین و کمترین قیمت اسپیکر هارمن کاردن Soundsticks 4

اسپیکرهای هارمن کاردون


این شرکت سالهاست که طیف وسیعی از اسپیکرها، از جمله اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل، سیستم های صوتی خانگی، ساندبار و اسپیکرهای کامپیوتر را تولید می کند. 
اسپیکرهای هارمن کاردون به دلیل جلوه بصری زیبا، کیفیت صدای عالی و ویژگی های نواورانه خود، به شهرت و محبوبیت رسیده اند.اسپیکرهای  سری Harman Kardon Aura، یکی از بهترین اسپیکرهای برند هارمن کاردن است که از طریق فناوری بلوتوث به تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و سایر پخش‌کننده صوتی وصل می‌شود و از نظر عملکرد صوتی، قدرت و وضوح بسیار بالا و بیس فوق‌العاده‌ای دارد و تجربه‌ای لذت‌بخش از موسیقی را به کاربر ارائه می‌کند.

 

قیمت خرید و فروش اسپیکر بلوتوثی Harma/Kardon Aura studio 3

هارمن کاردون، برند قابل اعتماد دوستداران موسیقی


در سال های اخیر، هارمن کاردون به نوآوری و گسترش سبد محصولات خود ادامه داده است و آن‌ها با معرفی بلندگوهای بلوتوث و هدفون‌های بی‌سیم، از فناوری‌های بی‌سیم استقبال کرده‌اند .علاوه بر این موارد، هارمن کاردون دستیارهای کنترل صدا مانند، آمازون الکسا را در محصولات خود گنجانده است که تجربه لذت بخشی را برای کاربران فراهم میکند.

امروزه هارمن کاردون همچنان در خط مقدم، توسعه فناوری و تولید تجهیزات صوتی قرار دارد و تجربه‌های موفقی را از تولید سیستم های صوتی باکیفیت، به مصرف‌کنندگان سراسر جهان ارائه می‌کند. هارمن کاردون با سابقه ای غنی از نوآوری، کیفیت و طراحی، یک برند قابل اعتماد برای علاقه مندان به موسیقی ودوستداران موسیقی است که همواره به دنبال تجربه و استفاده از تجهیزات صوتی با کیفیت هستند.

بهترین قیمت اسپیکر هارمن کاردون onyx studio 8

 

 

فایل های پیوست