0
محتویات سبد خرید
مقالات آموزشی
  • 1131
  • 351 مرتبه
سازهای مجازی ضروری برای تولید موسیقی

سازهای مجازی ضروری برای تولید موسیقی

11 تیر 1402

قطعا میدانید دسترسی به سازهای مجازی حرفه ای، تاثیر زیادی در کیفیت تولیدات موسیقی شما خواهد داشت.اگر چه استفاده از سازهای زنده، جایگاه ویژه خود را دارد، اما در حال حاظر دسترسی به سازهای مجازی و استفاده از انها در سبک های مختلف، انتخاب محبوب خیلی از تولیدکنندگان موسیقی است.
در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به شش ساز مجازی، که حتما باید انها را امتحان کنید و در ارشیو سازهای مجازی خود داشته باشید.

 

Spitfire Audio LABS

دانلود رایگان Spitfire Audio LABS

مجموعه وی اس تی اینسترومنت Spitfire Audio's LABS، شامل کتابخانه‌ ای از سمپل هاست که از سازها و صداهای دنیای واقعی ایجاد شده‌اند.یکی از ویژگی های برجسته Spitfire Audio LABS، رابط کاربری ساده و ظاهر بصری ان است که دسترسی به کنترل ها و پارامترهای مختلف این وی اس تی را آسان می کند.
این ساز مجازی، فضای زیادی را در هارد دیسک شما اشغال نمی کند و در مصرف سی پی یو بهینه عمل میکند.سری LABS، شامل انواع مختلفی از سازها، از جمله پیانو، زهی، گیتار و موارد دیگر میشود که هر کدام دارای مجموعه‌ای از کنترل‌ها و گزینه‌های شکل‌دهی صدا هستند.
این ساز مجازی با طیف گسترده ای از انواع سازها، نقطه شروع خوبی برای تولیدکنندگانی است که می خواهند قابلیت های داخلی نرم افزار میزبان خود را خود را افزایش دهند. 
چه یک فرد مبتدی یا یک تولید کننده با تجربه باشید، LABS Spitfire Audio افزودنی قوی به مجموعه سازهای مجازی شما خواهد بود.

 

Output Arcade
دانلود رایگان نرم افزار Output Arcade

Output's Arcade ، یک ساز مجازی انقلابی است که به تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا به کتابخانه ای وسیع از سمپل ها  و لوپ ها به روشی کاملاً بصری دسترسی داشته باشند.
این ساز مجازی دارای یک رابط کاربری شیک و مدرن است که امکان انتخاب و تغییر صداها را آسان می کند.Arcade ، برای الهام بخشیدن به خلاقیت طراحی شده است و امکانات صوتی عظیمی را در اختیار کاربران قرار می دهد، که آن را برای تولید کنندگان موسیقی در هر سطحی از مهارت، ایده آل می کند.
در این ساز مجازی میتوانید با استفاده از امکانات داخلی، گام، کشش زمانی نت ها و مدولاسیون، سمپل ها و لوپ ها را تغییر بدید.کتابخانه وسیع صداهای Arcade به طور مداوم در حال گسترش است و محتوای جدید مرتباً اضافه می شود.
این ساز مجازی، سینت های آنالوگ کلاسیک و سازهای آکوستیک و صداهای مدرن را در درون خود جای داده است. Output's Arcade، یک ساز مجازی قدرتمند و الهام بخش است که امکانات خلاقانه بی پایانی را در اختیار تولیدکنندگان موسیقی قرار می دهد.

 

Arturia V Collection
دانلود رایگان Arturia V Collection

Arturia V، مجموعه ای جامع از سازهای مجازی است که به طور صادقانه برخی از نمادین ترین سینت سایزرها و کیبوردهای تمام دوران را بازسازی می کند.
 مجموعه V با بیش از 8000 صدا و 32 ساز مجازی، سینت، کیبورد، استرینگ، طیف گسترده ای از صداها را ارائه می دهد که برای هر سازنده یا نوازنده ای ضروری است.
 آرتوریا به دلیل تعهد خود به ایجاد ابزارهای نرم افزاری که صدا و احساس درستی مانند سخت افزار اصلی دارند، مشهور است و مجموعه V نیز از این قاعده مستثنی نیست.
هر ساز به دقت از نسخه اصلی مدل سازی شده است و به جزئیات صدا و رابط کاربری توجه زیادی شده است.مجموعه آرتوریا V، با ترکیبی از سازهای کلاسیک و ویژگی های مدرن، ابزاری ضروری برای هر تولید کننده یا نوازنده موسیقی است.

 

Spectrasonics Omnisphere
دانلود وی اس تی Spectrasonics Omnisphere

Omnisphere Spectrasonics ، یکی دیگر از سازهای مجازی محبوب و بسیار مورد توجه در صنعت تولید موسیقی است. این سینت سایزر نرم افزاری دارای بیش از 14000 صدا و 20000 پارامتر است که آن را به یکی از بزرگترین کتابخانه های صوتی موجود تبدیل می کند. 
با قابلیت arpeggiator و پردازش افکت های پیشرفته خود ابزاری قدرتمند برای ایجاد صداهای پیچیده و منحصر به فرد است که می تواند به موسیقی شما عمق و زیبایی بیافزاید.
Omnisphere ، با یک لیست طولانی از سینت سایزرهای سخت افزاری ادغام می شود، که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از ترکیب خود، ویژگی های درون Omnisphere را کنترل کنند.

 

Native Instruments Kontakt
دانلود رایگان Native Instruments Kontakt

Native Instruments' Kontakt، یک نمونه نرم افزاری است که به یک عنصر اصلی در دنیای تولید موسیقی تبدیل شده است.این نرم افزار به عنوان یکی از قدرتمندترین و همه کاره ترین سازهای مجازی است که کتابخانه گسترده ای از صداها و نمونه های سفارشی را ارائه می دهد.
 Kontakt توسط تهیه کنندگان و آهنگسازان در طیف گسترده ای از ژانرها، از موسیقی متن فیلم گرفته تا موسیقی الکترونیک و فراتر از آن، استفاده شده است.
Kontakt دارای یک رابط کاربر پسند و شیک است که امکان ناوبری بصری و سفارشی سازی آسان صداها را فراهم می کند. این نرم افزار ابزارهای انگشت شماری را برای شکل دادن و پردازش نمونه ها، از جمله EQ، فیلتر کردن، مدولاسیون و افکت ها ارائه می دهد.
 Kontakt همچنین شامل یک موتور اسکریپت نویسی قوی است که از زبانی به نام پردازشگر اسکریپت تماس (KSP) استفاده می کند که به کاربران امکان می دهد ابزارها و جلوه های سفارشی خود را ایجاد کنند.
علاوه بر بانک داخلی صداها، KONTAKT به خاطر طیف گسترده ای از بانک های جانبی نیز شناخته شده است.بانک های جانبی KONTAKT، همه چیز را از سازهای ارکستر و سازهای کوبه‌ای جهانی گرفته تا ترکیب‌های قدیمی را پوشش می‌دهند.

 

EastWest ComposerCloud
دانلود رایگان EastWest ComposerCloud

EastWest ComposerCloud یک سرویس اشتراکی است که دسترسی به مجموعه وسیعی از سازهای مجازی و نمونه های  سمپل را امکان پذیر میکند.
ComposerCloud به مشترکین خود  اجازه می دهد تا از سازهای مجازی مانند سازهای زهی، برنجی، بادی چوبی، سازهای کوبه ای، پیانو، گیتار و بسیاری دیگر استفاده کنند.
یکی دیگر از مزایای EastWest ComposerCloud سهولت استفاده و انعطاف پذیری آن است. مشترکین می توانند از هر کجا با اتصال به اینترنت به ابزارهای مجازی دسترسی داشته باشند.
 ComposerCloud با اکثر نرم افزارهای میزبان مانند Logic Pro، Pro Tools، و Ableton Live و غیره سازگار است.

فایل های پیوست