0
محتویات سبد خرید
ماژول رسانه
  • 1198
  • 57 مرتبه
معرفی 6 تا از بهترین هدفون های استودیویی

معرفی 6 تا از بهترین هدفون های استودیویی

03 دی 1402

تولید موسیقی هنری است که نیاز به دقت و توجه زیادی به جزئیات دارد و شما به عنوان یک تولیدکننده موسیقی به هدفونی نیاز دارید که در کنار ویژگی‌های کاربردی، صدایی مطلوب و با کیفیتی را به گوش شما برساند. هدفون‌های استودیویی به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات استودیوهای خانگی و حرفه ای، نقش تاثیرگذاری در کیفیت ضبط و میکس‌های شما دارند و شما باید روی هدفونی سرمایه گذاری کنید که صدایی دقیق و قابل اطمینانی را تولید کند.
ما در این مقاله برای کمک به شما در انتخاب بهترین هدفون استودیویی که مناسب شرایط و نیازهای شما باشد، 6 تا از بهترین مدل‌های هدفون‌های استودیویی را به شما معرفی می‌کنیم که هر کدام از این هدفون‌ها بر اساس کیفیت صدا، نوع طراحی، راحتی، دوام و ارزش کلی آن‌ها با دقت انتخاب شده اند.
هدفون استودیویی Sony MDR-7506 Headphones
هدفون سونی مدل MDR-7506، در کنار مقرون به صرفه بودن، ارزش خرید بالایی دارد. این هدفون با طراحی پشت بسته، از نشت صدا در هنگام ضبط جلوگیری میکند و به عنوان یک هدفون مانیتورینگ به بهترین شکل به وظیفه اصلی خود عمل می‌کند. هدفون سونی MDR-7506، علاوه بر طراحی پشت بسته، دارای درایورهای بزرگ 40 میلی متری است که صدای دقیقی را در محدوده فرکانسی وسیعی ارائه می‌دهد و با تولید پاسخ فرکانسی 10 هرتز تا 20 کیلوهرتز، به اندازه کافی محدوده شنوایی انسان را پوشش می‌دهد. کاسه‌های گوشی این هدفون با چرم نرم و مصنوعی پوشانده شده است و از طریق هدبند برای سر قابل تنظیم می‌باشد و در نهایت با وزن سبکی که دارد برای زمان طولانی مدت به راحتی قابل استفاده است.

 

فروش انواع هدفن مانیتورینگ در مشهد

هدفون استودیویی Beyerdynamic DT 990 Pro Headphones
هدفون استودیویی Beyerdynamic DT 990 Pro، از طراحی پشت باز استفاده می‌کند که صدایی طبیعی و شفافی را ارائه می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا تمام جزئیات موسیقی خود را بشنوید. این هدفون به طور خاص برای ارائه محدوده فرکانسی 5 هرتز تا 35 کیلوهرتز طراحی شده است که در محدوده low، 5 هرتز کمتر از هدفون MDR-7506 سونی است و در محدوده high، 15 کیلوهرتز را بیشتر از طیف فرکانسی هدفون سونی گسترش ارائه می‌دهد. از نظر تئوری، هدفون Beyerdynamic DT 990 Pro یک انتخاب خوب برای مخلوط کردن سطح پایین است.

این هدفون دارای با درایورهای 45 میلی متری است که امکان پاسخ باس کافی را فراهم می‌کند. پاسخ گویی کافی به محدوده باس را دارد و تا حداکثر 96 دسی بل، سطح فشارهای صوتی را تحمل می‌کند. گوش‌کاپ‌های بالشتکی این هدفون از مواد مخملی نرمی پوشانده شده اند که در استفاده‌های طولانی مدت مانع عرق کردن گوش‌ها می‌شود. و در نهایت سطح فشار صدای اسمی 96 دسی بل را ارائه می‌دهد. آن‌ها در مواد با کیفیت بالا و مهندسی دقیق منحصر به فرد هستند که دوام طولانی مدت را تضمین می‌کند. کابل جداشدنی این هدفون امکان تعویض آسان را در صورت نیاز می‌دهد و آن را آسان می‌کند و با طراحی تاشویی که دارد، به راحتی قابل حمل و جا به جایی است.
 

نمایندگی محصولات بیرداینامیک Beyerdynamic در مشهد

هدفون استودیویی Audio-Technica ATH-M50x Headphones به شما امکان می‌دهد DT 990 Pros را به راحتی ذخیره و حمل کنید. هدفون Audio-Technica ATH-M50x، به دلیل کیفیت صدای استثنایی، دوام، راحتی و ارزش خود به شهرت رسیده و به یک انتخاب محبوب برای تولید کنندگان موسیقی و مهندسان صدا در سراسر جهان تبدیل شده است. هدفون استودیویی ATH-M50x، از طراحی پشت بسته استفاده می‌کند که عایق صوتی فوق العاده و پاسخ باس عالی را ارائه می‌دهد.
این هدفون با درایورهای 45 میلی متری و با پاسخ فرکانسی 15 هرتز تا 28 کیلوهرتز و با تحمل فشار صوتی 99 دسی بل، ترکیبی شفاف و متعادلی را از یک هدفون استودیویی ایده ال ارائه می‌کند. یکی از نکات جالب این هدفون، پشتیبانی از3 مدل کابل جداشدنی است که کابل سیم پیچی، کابل مستقیم 3 متری و کابل مستقیم 1.2 متری را برای استفاده درشرایط مختلف ارائه می‌کند.

 

فروش هدفن مانیتورینگ ادیو تکنیکا Audio technica در مشهد

هدفون استودیویی AKG K240 Studio Headphones

هدفون استودیویی AKG K240 Studio، یک انتخاب کلاسیک برای تولید موسیقی و مانیتورینگ دقیق صداست که برای چندین دهه در بین مهندسان صدا مورد علاقه بوده است و امروزه نیز تقاضای زیادی دارد. این هدفون دارای طراحی نیمه باز است که بین طراحی پشت باز و پشت بسته قرار می‌گیرد. در هدفون‌های نیمه باز، کاپ‌های گوش تا حدی باز هستند و اجازه می‌دهند مقداری هوا به داخل و خارج از کاپ‌ها جریان پیدا کند.
 این طراحی در مقایسه با هدفون های پشت بسته، صدای طبیعی و جادارتری را ارائه می‌دهد. هدفون‌های نیمه باز معمولاً درایورهای بزرگ‌تر و قوی‌تری نسبت به هدفون‌های پشت بسته دارند که می‌تواند منجر به پاسخ فرکانسی گسترده‌تر و بازتولید دقیق تر صدا شود. این هدفون به درایورهای 30 میلی متری مجهز شده است که پاسخ فرکانسی مناسبی بین 15 هرتز تا 25 کیلوهرتز را ارائه می‌دهد و برای کارکردن به مقدار نسبتاً کمی جریان الکتریکی نیاز دارد که مقدار امپدانس آن فقط 55 اهم است. 
هدفون‌های امپدانس بالا (بیش از 100 اهم) می‌توانند صدای واضح‌تر و دقیق‌تری تولید کنند، اما گاهی اوقات برای عملکرد بهینه به یک آمپ هدفون اختصاصی نیاز دارند.
هدفون AKG K240 Studio، دارای یک هدبند با قابلیت تنظیم خودکار است و بالشتک‌های گوش از چرم مصنوعی نرمی ساخته شده اند که راحتی را حتی در طول استفاده‌های طولانی مدت تضمین می‌کند.

 

فروش هدفن مانیتور ای کی جی AKG در مشهد

هدفون استودیویی Sennheiser HD 660 S Headphones هدفون DT 990 Pro 0.55 پوند وزن دارد و آن را به یکی دیگر از گزینه‌های هدفون سبک وزن تبدیل می‌کند که برای جلسات گوش دادن طولانی مدت ایده آل است. گوش‌کاپ‌های بالشتکی دارای مواد مخملی نرمی هستند که به نظر من بهتر از گوش‌کاپ‌های چرم مصنوعی تنفس می‌کند و گوش‌های من را عرق نمی‌کند.
هدفون Sennheiser HD 660 S، دارای یک مبدل با پاسخ سریع، سیم پیچ صوتی آلومینیومی و دیافراگم 38 میلی متری است که در مجموع به بازتولید دقیق ویژگی‌های صوتی و فضایی صدا کمک زیادی می‌کند و هدفون‌های کوچک‌ ترنیز قادر به انجام آن نیستند. درایورهای طراحی شده این هدفون، پاسخ فرکانسی 10 هرتز تا 41 کیلوهرتز را ارائه می‌دهند و شما می‌توانید تمام جزئیات میکس خود را با وضوح و دقت استثنایی بشنوید.

 

هدفن مانیتور سنهایزر Sennheiser

هدفون استودیویی Sennheiser HD 820 Headphones
هدفون Sennheiser HD 820، دارای طراحی پشت بسته با مبدل های شیشه‌ای است که علاوه بر کیفیت صدای بی نظیر، طراحی بصری منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هدفون رادیاتور حلقه‌ای 56 میلی متری است. اندازه بزرگ آن امکان جابجایی هوای زیادی را فراهم می‌کند که منجر به واکنش مثبت در محدوده فرکانسی بیس می‌شود.
این هدفون دارای بازتابنده‌های Concave Gorilla Glass و سیستم جاذب صوتی است که از پوشاندن فرکانس‌ها جلوگیری می‌کند و جزئیات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. هدبند فلزی این هدفون با قابلیت تنظیم ارگونومیک و لایه میکروفیبر گوش و هدبند، حداکثر راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

 

فروش هدفن مانیتور ارزان قیمت در مشهد

 

فایل های پیوست