0
محتویات سبد خرید
آخرین اخبار
  • 1190
  • 269 مرتبه
کمپانی korg از دو محصول جدید خود رونمایی کرد

کمپانی korg از دو محصول جدید خود رونمایی کرد

06 آذر 1402

کمپانی نام آشنای کرگ از دو محصول جدید خود با نام‌های MPS-10 و KAOSS Replay، رونمایی کرد.
کمپانی کرگ MPS-10 را به عنوان یک درام قدرتمند، پرکاشن و پدسمپلر معرفی کرده است و KAOSS Replay را هم به عنوان یک ابزار مستقل و داینامیک افکت و سمپلر طراحی کرده است.
معرفی پد سمپلرMPS-10
به گفته کمپانی korg، پد سمپلر MPS-10 برای پاسخگویی به نیازهای در حال رشد درامرها و برای نواختن سازهای کوبه‌ای امروزی طراحی شده است. این محصول قدرتمند توسط تیم سازنده WaveDrum و Pearl e/MERGE تولید  شده است و هدف آن‌ها ارائه ترکیبی قدرتمند از قابلیت‌های صوتی و کنترل عملکردها بوده است. بر روی این پدسمپلر، شش پد درام بزرگ همراه با چهار پد CC وجود دارد که نوید کنترل طیف گسترده ای از پارامترهای ساز را در زمان واقعی می‌دهد.
کتابخانه MPS-10، از 3000 نمونه صوتی با کیفیت ساخته شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا به انواع سازها و صداهای الکترونیک و نمونه‌های درام مدرن دسترسی داشته باشید. البته کاربران هم می‌توانند سمپل‌های خود را از طریق درایور فلش یو اس بی وارد ساز کنند و هر پد را به یک سمپل اختصاص دهند. امکان جایگزینی بخش‌هایی از کیت‌های کتابخانه ساز برای ایجاد مجموعه‌های صوتی سفارشی وجود دارد و یک برنامه ویرایشگر مبتنی بر وب، علاوه بر قابلیت‌های دستگاه، امکان ویرایش کیت‌ها را در رایانه ممکن می‌سازد.
پدهای CC در امتداد لبه بالایی MPS-10 قرار گرفته اند و گفته می‌شود که می توانند موقعیت ضربه را با دقت باورنکردنی تشخیص دهند. در نتیجه آن‌ها کنترل قدرتمند و دقیقی برروی پارامترهای ساز و افکت‌ها دارند و امکان اجرای درام‌های به سبک EDM و تبدیل صداها را در زمان واقعی با دستکاری عملکردهای فیلتر و افکت‌ها فراهم می‌کنند. MPS-10 دارای مجموعه‌ای از افکت‌های داخلی است و به طور مفید می‌توان افکت‌ها را به طور مستقل برای هر پد روشن یا خاموش کرد.
حلقه چهار ترک آنبورد با ایجاد عبارات تکرار شونده سریع کار می‌کند و می‌تواند هر آهنگ را به عنوان یک فایل صوتی صادر کند. اکثر اتصالات MPS-10 بر روی سوکت‌های TRS یک چهارم اینچی با یک جفت خروجی اصلی که توسط دو خروجی فرعی و خروجی هدفن اختصاصی به هم وصل شده اند، ارائه می‌شود. همچنین ورودی‌های لاین و میکروفن برای استفاده از سمپلر وجود دارد و یک جفت ورودی trigger، امکان قرار دادن حداکثر چهار trigger خارجی را برای گسترش پدهای روی برد فراهم می‌کند.
این پدسمپلر همچنین از یک جفت سوئیچ پا و یک پدال هم پشتیبانی می‌کند. یک خروجی MIDI بر روی یک سوکت DIN پنج پین ارائه می‌شود و اتصال با رایانه توسط یک پورت USB-B انجام می‌شود. MPS-10 برق 9 ولت DC را از یک PSU خارجی می‌پذیرد.

 

فروش پد درام الکترونیکی در مشهد

معرفی داینامیک افکت و سمپلر KAOSS Replay
KAOSS Replay جــدید که برای استفاده روی صحنه و استودیو طراحی شده است، یــک سیستم نمونه برداری قدرتمند را با جلوه‌های XY pad که در ابـــتدا در دستگاه های Korg's KAOSS Pad معرفی شده بودند، ترکیب می‌کند. 16 پد حساس به ضربه با هشت بانک اختصاصی، امکان دسترسی به حداکثر 128 نمونه را فراهم می‌کند، در حالی که پد لمسی داخلی، کنترل بصری را روی مجموعه وسیعی از 128 افکت ارائه می‌دهد. KAOSS Replay، قادر به نمونه‌برداری از منابع لاین و یا میکروفن است و دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها است که ضبط صدای ورودی و اختصاص آن به پدهای داخلی را سریع و ساده می‌کند.
بر روی این سمپلر، ورودی‌ها و خروجی‌های لاین استریو روی کانکتورهای RCA ارائه می‌شوند و یک ورودی 3.5 میلی‌متری مینی جک aux نیز وجود دارد. یک جفت سوکت DIN پنج پین، ورودی/خروجی MIDI را ارائه می‌کند و یک سوکت TRS یک چهارم اینچی، برای اتصال سوئیچ پا طراحی شده است. یک جفت سوکت TRS یک چهارم اینچی که در پنل جلویی قرار گرفته اند، خروجی هدفن و ورودی میکروفن را ارائه می‌دهند و در نهایت برق این دستگاه از طریق USB-C تامین می‌شود.

 

گسترش صدا مرکز فروش انواع پد درام  در مشهد
 

فایل های پیوست