0
محتویات سبد خرید
مقالات آموزشی

راهنمای خرید رکوردر صدا ویژه

راهنمای خرید رکوردر صدا

دستگاه‌های ضبط صدا از گذشته تا به امروز راه درازی را پیمودهاند. از گرامافون ادیسون در قرن 19 میلادی که اولین دستگاه ضبط صدا بود، تا به امروز شکل‌های مختلفی از این دستگاه وارد بازار شده است و برای ضبط یک جلسه کاری، موسیقی، سخنرانی یا مصاحبه و... دستگاه ضبط صدا اولین گزینه مورد نظر به حساب می‌آید.

تاثیر شنیدن موسیقی بر تمرینات ورزشی ویژه

تاثیر شنیدن موسیقی بر تمرینات ورزشی

تا به الان تحقیقات زیادی در مورد تأثیر موسیقی بر ورزش انجام شده است ولی به عنوان یک سوال بزرگ، ایا واقعا موسیقی می‌تواند روی تمرینات ورزشی شما اثر مثبت بگذارد؟

4 مرحله اساسی برای ویرایش نریشن و پادکست ویژه

4 مرحله اساسی برای ویرایش نریشن و پادکست

یکی از اشتباهات رایج و غلط کاربران اماتور، جدی نگرفتن مرحله ضبط صداست. آن‌ها در اکثر اوقات سعی می‌کنند تا فایل‌های صوتی بی کیفیت خود را از طریق نرم افزارهای صوتی ویرایش کنند و به کیفیت مطلوبی برسانند.

راهنمای اکوستیک استودیو خانگی ویژه

راهنمای اکوستیک استودیو خانگی

برای تولیدکنندگان موسیقی، مهندسان صدا و نوازندگان، داشتن یک فضای اختصاصی برای کار و تولید موسیقی ضروری است. در حالی که بسیاری رویای داشتن یک استودیوی ضبط حرفه ای را در سر می‌پرورانند، اما واقعیت این است که همه نمی‌توانند هزینه‌های زیادی را برای دستیابی به یک استودیو حرفه ای بپردازند.

کارت صدا چیست؟ ویژه

کارت صدا چیست؟

کارت صدا قطعه‌ای سخت‌افزاری است که هدف اصلی آن گسترش قابلیت‌های ضبط و پخش صدا در رایانه است.

ریورب چیست؟ ویژه

ریورب چیست؟

ریورب (Reverb) چیست و چگونه می‌توانید از این افکت خلاقانه برای شبیه سازی و درک از فضا، در میکس‌های خود استفاده کنید. در این مقاله اموزشی راه‌های مختلف برای کنترل و شکل دادن به ریورب را برسی می‌کنیم

DI BOX (دی آی ) چیست؟ ویژه

DI BOX (دی آی ) چیست؟

به عنوان یک نوازنده، مهندس صدا، یا صرفاً یک علاقه‌مند به علم صدابرداری، ابزارهایی که استفاده می‌کنید، نقش مهمی در کیفیت خروجی نهایی صدا دارند.

فانتوم پاور(Phantom Power) چیست؟ ویژه

فانتوم پاور(Phantom Power) چیست؟

اگر برای اولین بار قصد دارید صدای خود را با استفاده از یک میکروفون کاندنسر و یک کارت صدا ضبط کنید، مطمعنا با دکمه ای به نام  +48Vو یا همان فانتوم پاور، روبرو خواهید شد.

تاریخچه کمپرسور افسانه ای 1176 ویژه

تاریخچه کمپرسور افسانه ای 1176

کمپرسور افسانه ای 1176، قطعه ای نمادین از تجهیزات صوتی است که نقش به سزایی در شکل دادن به صدای موسیقی مدرن داشته است. این کمپرسور با ویژگی های منحصر به فرد و صدای متمایز خود

ASMR  چیست؟ ویژه

ASMR  چیست؟

ASMR، مخفف شده عبارت Autonomous Sensory Meridian Response است، که در سال های اخیر به عنوان یک تجربه حسی منحصر به فرد،باعث احساس آرامش و احساس به اصطلاح مورمور شدن افراد می شود، که توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است.

راهنمای خرید اسپیکرشارژی بلوتوثی ویژه

راهنمای خرید اسپیکرشارژی بلوتوثی

در دنیای مدرن امروزی، اسپیکرهای شارژِی قابل حمل، به یک وسیله جانبی ضروری برای دوستداران موسیقی و علاقه مندان به فضای باز تبدیل شده است. چه در حال برنامه ریزی یک مهمانی یا یک سفر کمپینگ باشید

تجهیزات لازم برای شروع استریم ویژه

تجهیزات لازم برای شروع استریم

در سال‌های اخیر، رسانه استریم (streaming) به یک موضوع محبوب، برای سازندگان محتوا تبدیل شده است تا بتوانند بیشتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.