0
محتویات سبد خرید

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصالت کلیه کالاها

گارانتی و خدمات با اعتبار

ارسال سفارشات سراسر کشور

میکروفن مخصوص موبایل بویا BOYA BY-M1

شما با خرید این محصول 0 امتیاز دریافت می کنید
معرفی محصول

معرفی و بررسی میکروفن مخصوص موبایل بویا BOYA BY-M1

محصولات کمپانی بویا به دلیل قیمت اقتصادی و کیفت قابل قبولی که دارند، توسط کاربران زیادی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. میکروفن بویا مدل BOYA BY-M1، هم به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت به محبوبیت زیادی رسیده است. در حال حاظر این میکروفن مخصوص موبایل به دلیل قیمت ارزان وکارایی و کیفیت مناسبی که دارد، به یکی ارزان ترین میکروفون‌های یقه ای موجود در بازار تبدیل شده است. در واقع میکروفون یقه ای BOYA BY-M1، برای کاربرانی طراحی شده است که قصد دارند در سریع ترین زمان ممکن و از طریق دوربین حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای، گوشی موبایل یا لپ تاپ، صدای خود را با کیفیت مناسبی ضبط کنند.

سازگاری با دستگاه‌های ضبط صدا و ویدئو
یکی از ویژگی‌های مهمی که میکروفن بویا M1 را نسبت به رقیبان خود متمایز می‌کند، سازگاری با طیف گسترده ای از دستگاه‌های ضبط صدا و ویدئو است. شما می‌توانید این میکروفن را به‌طور مستقیم یا از طریق کابل رابط به دوربین‌‌های DSLR، گوشی‌‌های موبایل اندروید و آیفون، دوربین‌های فیلمبرداری Camcorder، انواع رکوردر صدا، کامپیوتر و لپ تاپ‌های مک و ویندوز، تبلت‌ها متصل کنید. شما می‌توانید از این میکروفن برای مصاحبه، لایو، ولاگ، پادکست، سخنرانی، ارائه، گزارش، تدریس، نمایش و ... استفاده کنید همچنین به منظور سهولت در استفاده یک کابل 6 متری با یک کانکتور 3.5 میلی‌متری TRRS هم در طراحی این میکروفن در نظر گرفته شده است.

 

معرفی و بررسی میکروفن مخصوص موبایل بویا BOYA BY-M1

عملکرد و کیفیت میکروفن بویا M1
الگوی قطبی این میکروفن امنی‌دایرکشنال است و این توانایی را دارد که صدا را از همه جهات با کیفیت، شفافیت و با وضوح قابل قبولی ضبط کند. میکروفن بویا مدل BOYA BY-M1، با حساسیت صوتی بهبود یافته 30 دسی‌بل، نسبت سیگنال به نویز 74 دسی‌بل و پاسخ فرکانسی خطی، به شما این امکان را می‌دهد تا تمام جزئیات صدا را با نویز داخلی پایین‌تری ضبط کنید و برای استفاده در کاربری‌های مختلف، خیالتان از کیفیت و خروجی نهایی ضبط راحت و اسوده باشد.

 

نمایندگی فروش میکروفن بویا Boya By-M1

نحوه اتصال میکروفن بویا M1 به گوشی، دوربین و کامپیوتر
برای استفاده از این میکروفن شما به دو حالت اتصال برای گوشی موبایل و تبلت و اتصال برای دوربین و کامپیوتر دسترسی دارید. برای فعالسازی و اتصال میکروفن BOYA M1 به گوشی موبایل اندروید و آیفون، کافیست که سوئیچ «ON/OFF» میکروفن را روی حالت «OFF/Smartphone» قرار دهید تا انرژی لازم به‌وسیله موبایل تامین ‌شود. برای فعالسازی و اتصال میکروفن BOYA M1 به دوربین DSLR، دوربین فیلمبرداری کم‌کوردر، رکوردرهای صوتی، کامپیوتر شخصی و... سوئیچ «ON/OFF» را روی حالت «ON» قرار دهید تا انرژی لازم از طریق باتری تامین شود.

 

ویژگی های کلیدی میکروفن بویا Boya By-M1

محتویات و لوازم جانبی میکروفن بویا M1
شما با خرید میکروفن بویا M1 به گیره یقه ای، بادگیر فومی، باتری LR44 ، یک مبدل صوتی 3.5 میلی متری به 6.3 میلی متری برای سازگاری با دستگاه‌های بیشتر و یک کیف حمل نیز دسترسی خواهید داشت.

 

ویژگی‌های کلیدی معرفی و بررسی میکروفن مخصوص موبایل بویا BOYA BY-M1:

  • دارای الگوی قطبی امنی‌دایرکشنال
  • دارای پاسخ فرکانسی خطی
  • ضبط صدایی شفاف و با کیفیت
  • نسبت سیگنال به نویز 74 دسی‌بل و نویز داخلی پایین 
  • دارای دکمه‌ای جهت سوئیچ بین حالت دوربین و موبایل
  • دارای سیم بلند 6 متری و مبدل 3.5 به 6.3 میلی‌متری
  • عرضه شده به‌همراه بادگیر فومی و گیره یقه‌ ای
  • تغذیه شده توسط باتری LR44
مشخصات فنی
مشخصات فنی
نوع میکروفن
کاندنسر
الگوی قطبی
امنی دیرکشنال
پاسخ فرکانسی
65Hz-18KHz
حساسیت
74dB or more
امپدانس
1000 اهم
کانکتور
3.5 میلیمتر
سایر مشخصات
گارانتی
18 ماهه بویا ایران
محصولات مشابه
  • نقد و بررسی
نظرات کاربران
کد مقابل را وارد کنید ...